top of page

Farma Cultura Magazine

"אין כמו פארמה בלילותה"


סדרת אירועי הקיץ בחווה, ביר גארדן חלומי .

נכון, בחרנו שם שקצת איתגר...:) קראתם לזה בלילות-ה או בלילותא ועוד כל מיני שיבושים משעשעים ( סליחה לא התכוונו להקשות), אבל זה ממש לא עצר אותכם מלהגיע. את הפוסט הזה אנחנו כותבים בסיום 6 ערבי בלילותה שהיו מלאים לגמרי ועם רשימות המתנה עד שנה הבאה... "כי אין כמו פארמה בלילותה" על משקל השיר על של יפו.


שיחת השולחן הייתה "למה רק בימי רביעי" ו"למה רק ביולי" (סוף יוני ויולי) , "אתם חייבים להמשיך כדי שנביא עוד חברים"... ועוד ועוד ואנחנו צמחנו בעוד כמה ס"מ מרוב אושר. השדה מערב לערב התרוקן, והחווה אירחה מעל 1500 איש בשישה שבועות. 1500 איש שחוו איתנו את שמחת החקלאי, את הגינה היפייפה שלנו שלשעת ערב מתייפה עוד יותר בפרחים שנפתחים רק בלילה ותאורת גירלנדה מנצנצת על שיחי תבלין, ירקות, ובר בירה שמח במיוחד. פרשנו דוכן סלאו פוד שהאכיל את כולם במנות שף של בישול ארוך ומקומי, בדיוק כפי שהגו חברי הארגון סלואו פוד ברומא מ 1986 ועד היום...


שמחנו בכל אחד ואחת שלקחו חלק, בילדים ומבוגרים שטיילו לעת שקיעה בין הערוגות וטעמו ירקות ישר מהשיח, למי שטייל בלילה בין הערוגות עם פנס הטלפון, במי שקישט עצמו בפרח מעל האוזן, מי שחזר לקבל מתכון מהשף, מי שפגש פנים מוכרות או שמחות בשולחן ליד והצטרף, מי שבא מרחוק ואפילו רחוק מאוד רק כדי לחוות, ומי שחזר מידי יום רביעי לעוד ערב של "בלילותה" . תודה רבה!


אם לא הספקתם, יהיה גם שנה הבאה בכל יום רביעי. ותסמכו על יולי שזה יהיה היום הכי חם בשבוע ..זה כנראה חלק מהעניין:)


אז ניסינו לתת לחויה הזו מילים, עכשיו קצת תמונות תגוללו לצדדים.

ד"ש

מכל הפארמות והקולטורות


צילום : גל גלעד וסמדר ליאני


bottom of page